Min vandringsresa i sommar

Hoppas sommaren varit bra och att du har några trevliga resminnen med hem. Själv var jag med som färdledare på vår nya vandringsresa till spanska Baskien.

Jag var lite nervös inför denna resa och då framförallt för vädret. Med sitt läge i nedre högra hörnet av Biscayabukten så har det ungefär lika många regndagar som Göteborg under juli månad. Men min oro var nog lite överdriven. Vi hade kanonväder, bara en dag med lite duggregn. Jag tror alla som var med kan hålla med om att vandringarna överraskade på ett positivt sätt. Detta kulturlandskap är helt enkelt väldigt vackert, och på ingen annan av våra vandringsresor är det sådan variation mellan de olika vandringsdagarna, allt från kustvandringen till toppturer in i landet. En av våra resenärer, Per Stuge  la upp sina bilder på nätet som han generöst delar med sig av. Klicka här, titta och njut.

Niklas

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

